onsdag 4. juni 2014

En liten romper

Jeg, som veldig mange andre, har falt for "den store guttestrikkeboka" til Charlott Pettersen. Det at jeg har to jenter har ingenting å si, for denne boka er full av fine basicoppskrifter, hvor man heller kan leke seg med farger og mønstre. Jeg har strikket en hjelmlue, som med litt modifisering ble en kyse, og nå altså en romper, eller babyshorts, fra boka. Jeg har funnet et helt nydelig mønster jeg ville strikke et eller annet i, og her ble altså kombinasjonen mønstrete shorts. Den blir til mens jeg strikker, så jeg vet faktisk ikke om den blir til storesøster eller lillemor for øyeblikket. Garnet, smart fra sandnes, er alt for tykt for oppskriften, så nå strikker jeg størrelse 9 mnd :)



















Er veldig spent på hvordan den blir når den blir ferdig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar